İstanbul Bilgi University Institutional Repository için istatistikler

Toplam ziyaret

views
Türkiye’de Göç ve Uyum Tartışmaları: Geçmişe Dönük Bir Bakış 267
Influencer Marketing as a digital marketing strategy: the effect of macro and micro influencers on purchase intention 239
The effects of marketing activities and the theory of 'Fear of better options (Fobo)' on the innovation-decision process of sports executives 180
Childless by choice: a qualitative study on couples' experiences of marriage and voluntary childlessness 162
The effect of Spotify playlists on the music consumption habits of music consumers 162
Tin bucket 141
Local Case to Global Phenomenon: The Vanishing of Elisa Lam in the Digital Streaming Era 133
Yoğun Bakım Sonrası Sendromu ve Hemşirelik Yönetimi 124
Türkiye’de Engellilere Yönelik Kamu Harcamalarının On Yıllık Seyri 119
Dijital çağda çocuğun mahremiyet hakkının korunması: Paylaşan anne-babalar özelinde sosyal medya ve çocuk istismarı 116