İstanbul Bilgi University Institutional Repository için istatistikler

Toplam ziyaret

views
Influencer Marketing as a digital marketing strategy: the effect of macro and micro influencers on purchase intention 278
Türkiye’de Göç ve Uyum Tartışmaları: Geçmişe Dönük Bir Bakış 267
Childless by choice: a qualitative study on couples' experiences of marriage and voluntary childlessness 191
The effect of Spotify playlists on the music consumption habits of music consumers 188
The effects of marketing activities and the theory of 'Fear of better options (Fobo)' on the innovation-decision process of sports executives 187
Yetişkin bireylerde Akdeniz Diyetine uyum, mikrobiyota farkındalığı ve depresyon arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi 162
The theme of nostalgia in coming-of-age films 144
Local Case to Global Phenomenon: The Vanishing of Elisa Lam in the Digital Streaming Era 141
Tin bucket 141
Dijital çağda çocuğun mahremiyet hakkının korunması: Paylaşan anne-babalar özelinde sosyal medya ve çocuk istismarı 133